đ„PROUD TO TEACH – ĂlmĂ©ny a tanĂtĂĄsđ„
SzerzĆ: admin KözzĂ©tĂ©ve:
đ„PROUD TO TEACH - ĂlmĂ©ny a tanĂtĂĄsđ„
Mikor elkezdik a gyerekek az alapozĂł terĂĄpiĂĄt, sokszor talĂĄlkozom azzal a kijelentĂ©ssel, âez nehez, ezt nem bĂromâ!
Majd hĂłnap(ok)telnek el , mire megtörtĂ©nik az ĂĄttörĂ©s, ĂĄttörĂ©s az izomzata, önmaga korlĂĄtai , Ă©s a magĂĄba vetett hite között. AztĂĄn innen mĂĄr csak felfele haladunk, mert mĂĄr Ć is akarja irĂĄnyĂtani a testĂ©t, az idegrendszerĂ©t, a lelki folyamatait!
Minden gyerekhez mĂĄshogy jutunk el, mĂĄs mĂłdszerekkel, az egyiknek elĂ©g, hogy ânem cukorbĂłl vagyunkâ, a mĂĄsiknak folyamatos megerĆsĂtĂ©s kell, a harmadiknak az egyĂ©ni figyelem, bemutatĂĄs.Â
Ărzelmi mĂ©lysĂ©gek Ă©s magassĂĄgok is kĂsĂ©rik a fejlĆdĂ©st, ezzel is szĂĄmolunk! DifferenciĂĄlva, megerĆsĂtve, lĂ©pĂ©srĆl-lĂ©pĂ©sre haladunk. Nem minĆsĂtĂŒnk, csak megerĆsĂtĂŒnk, visszĂŒk egyre feljebb-Ă©s feljebb. Ott mĂĄr olyan szintƱ motivĂĄciĂł tud bekapcsolni, ami integrĂĄlĂł hatĂĄsĂș! BeĂ©pĂŒl, bekerĂŒl, belsĆvĂ© vĂĄlik! De mĂ©g nem automatikus a mƱködĂ©s, ahhoz mĂ©g idĆ kell. Ugyanakkor, ha az automatizmus bekapcsol, Ă©pĂthetĆ rĂĄ bonyolultabb agyi terĂŒleteket is Ă©rintĆ feladat!
Közben hihetetlen fejlĆdĂ©si utat jĂĄr be a gyermek. Nem is hisszĂŒk el! Van visszajelzĂ©s a csalĂĄdbĂłl, az ovibĂłl, a sulibĂłl.MegyĂŒnk tovĂĄbb mindenki tempĂłjĂĄhoz, Ă©rettsĂ©gĂ©hez, szemĂ©lyisĂ©gĂ©hez igazodva! Csak beleĂĄllĂĄssal Ă©rhetĆ el mind a kĂ©t oldalrĂłl, a gyerek Ă©s a terapeuta oldalĂĄrĂłl. Minden gyerek mĂĄshonnan Ă©rkezik, mĂĄs problĂ©mĂĄval, a vĂ©gĂ©n pedig az önmaga ĂĄltal elĂ©rt öröm, siker az eredmĂ©ny!Â
Ăleteket tudunk megvĂĄltoztatni, könnyebbĂ© tenni! Erre mi nagyon bĂŒszkĂ©k vagyunk!đïžđïžđ
0 hozzĂĄszĂłlĂĄs