đŸ’„PROUD TO TEACH – ÉlmĂ©ny a tanĂ­tĂĄsđŸ’„

SzerzƑ: admin KözzĂ©tĂ©ve:

đŸ’„PROUD TO TEACH - ÉlmĂ©ny a tanĂ­tĂĄsđŸ’„

Mikor elkezdik a gyerekek az alapozĂł terĂĄpiĂĄt, sokszor talĂĄlkozom azzal a kijelentĂ©ssel, “ez nehez, ezt nem bĂ­rom”!


Majd hĂłnap(ok)telnek el , mire megtörtĂ©nik az ĂĄttörĂ©s, ĂĄttörĂ©s az izomzata, önmaga korlĂĄtai , Ă©s a magĂĄba vetett hite között. AztĂĄn innen mĂĄr csak felfele haladunk, mert mĂĄr Ƒ is akarja irĂĄnyĂ­tani a testĂ©t, az idegrendszerĂ©t, a lelki folyamatait!

Minden gyerekhez mĂĄshogy jutunk el, mĂĄs mĂłdszerekkel, az egyiknek elĂ©g, hogy “nem cukorbĂłl vagyunk”, a mĂĄsiknak folyamatos megerƑsĂ­tĂ©s kell, a harmadiknak az egyĂ©ni figyelem, bemutatĂĄs. 

Érzelmi mĂ©lysĂ©gek Ă©s magassĂĄgok is kĂ­sĂ©rik a fejlƑdĂ©st, ezzel is szĂĄmolunk! DifferenciĂĄlva, megerƑsĂ­tve, lĂ©pĂ©srƑl-lĂ©pĂ©sre haladunk. Nem minƑsĂ­tĂŒnk, csak megerƑsĂ­tĂŒnk, visszĂŒk egyre feljebb-Ă©s feljebb. Ott mĂĄr olyan szintƱ motivĂĄciĂł tud bekapcsolni, ami integrĂĄlĂł hatĂĄsĂș! BeĂ©pĂŒl, bekerĂŒl, belsƑvĂ© vĂĄlik! De mĂ©g nem automatikus a mƱködĂ©s, ahhoz mĂ©g idƑ kell. Ugyanakkor, ha az automatizmus bekapcsol, Ă©pĂ­thetƑ rĂĄ bonyolultabb agyi terĂŒleteket is Ă©rintƑ feladat!

Közben hihetetlen fejlƑdĂ©si utat jĂĄr be a gyermek. Nem is hisszĂŒk el! Van visszajelzĂ©s a csalĂĄdbĂłl, az ovibĂłl, a sulibĂłl.MegyĂŒnk tovĂĄbb mindenki tempĂłjĂĄhoz, Ă©rettsĂ©gĂ©hez, szemĂ©lyisĂ©gĂ©hez igazodva! Csak beleĂĄllĂĄssal Ă©rhetƑ el mind a kĂ©t oldalrĂłl, a gyerek Ă©s a terapeuta oldalĂĄrĂłl. Minden gyerek mĂĄshonnan Ă©rkezik, mĂĄs problĂ©mĂĄval, a vĂ©gĂ©n pedig az önmaga ĂĄltal elĂ©rt öröm, siker az eredmĂ©ny! 

Életeket tudunk megvĂĄltoztatni, könnyebbĂ© tenni! Erre mi nagyon bĂŒszkĂ©k vagyunk!đŸ—ïžđŸ›ŽïžđŸ”‘

KategĂłriĂĄk: Uncategorized

0 hozzĂĄszĂłlĂĄs

Vélemény, hozzåszólås?

Avatár helyƑrzƑje

Az email cĂ­met nem tesszĂŒk közzĂ©. A kötelezƑ mezƑket * karakterrel jelöltĂŒk